خبر

جهت برقراری ارتباط هر چه بیشتر با شما مشتریان محترم و کسب اخبار جدید این مرکز از این پس شما می توانید از طریق کانال تلگرام این مرکز با ما در ارتباط باشید

عضویت در این کانال جهت اطلاع از موارد زیر می باشد:
  تازه های نرم افزارهای آس
  خدمات پشتیبانی نرم افزار
  نسخه های به روز شده نرم افزار آس
  لیست قیمت کلیه نرم افزارها
  اطلاعیه های جدید سازمان مالیاتی کشور
  اطلاعیه جدید اتحادیه های اصناف
  اطلاعیه و اخبار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

 لازم به ذکر است با عضویت در کانال نرم افزار آس :

• اعضا گروه برای دیگر اعضا قابل روئیت نمی باشد.
• فقط مدیر گروه اجازه ارسال مطلب را دارد.
• نرم افزار آس به عنوان مدیر کانال ، تنها در زمان اندکی از روز میتواند در خدمت این گروه باشد، اگر این زمان کمتر از چیزی است که انتظارات شما را برآورد می سازد،پیشاپیش پوزش می طلبیم.
• این کانال هیچ گونه رویکرد سیاسی ندارد و تابع قوانین جاری کشور می باشد.
• در این کانال فقط محتوای مربوط به حوزه کسب و کار منتشر خواهد شد.

لینک کانال نرم افزار آس در تلگرام:

Telegram.me/iranaac

لوح تقدیر اتحادیه مهمانپذیرداران مشهد

اتحادیه مهمانپذیر

معرفی آقای مهندس علی فرهبد مدیر مرکز تخصصی آس (آسا سیستم) و مدیر عامل شرکت فنی مهندسی آذین ستاره بارثاوا در رسانه ملی (سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد خراسان رضوی) در روز جمعه ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۹

لطفا برای مشاهده برنامه ضبط شده به لینک زیر مراجعه فرمایید.

معرفی مهندس علی فرهبد مدیر مرکز تخصصی آس (آسا سیستم)

 

 

اطلاعیه

با توجه به تغییر روش ارسال اطلاعات به اداره امکان عمومی به موارد زیر توجه بفرمایید.

نسخه جدید برنامه را از اینجا دانلود کنید.

جهت ورود به مدیریت پیامک ها وارد شوید.

پس از دریافت فایل آن را در محل فعلی نرم افزار هتلداری آس باز کرده و جایگزین نمایید سپس کلید میانبر فایل amaken.exe را بروی صفحه اصلی ویندوز قرار داده و از این پس این فایل را اجرا نمایید.

تاریخ تولد مهمان سر گروه و همراهان ایشان را بصورت کامل و ده کاراکتری ثبت بفرمایید. مثال: ۱۳۵۰/۰۸/۰۳ و یا ۱۳۲۷/۰۹/۱۵

شهر و یا کشور مبدا و مقصد مهمان و همراهان را حتما وارد کرده و از ثبت اسامی مشابه اجتناب بفرمایید.

مقدمه

امروزه حل بخش عظیمی از مشکلات مدیریتی، مستلزم استفاده از دستاوردهای نوین در کنار راهکارهای پیشرفته جهانی و جایگزین کردن آن به جای روش های قدیمی و سنتی است. بدیهی است ایجاد و تحقق این مهم فقط با هماهنگی و انجام کارهای زیر بنایی ممکن خواهد شد. تکنولوژی نوین در راستای بهینه سازی صنعت هتلداری و جلب رضایت، تامین امنیت و آسایش میهمانان، تسهیل و تسریع در هدایت و کنترل بخش های مختلف اقامتی، عدمِ اتلاف وقت و انرژی اضافی از دستاوردهای جدیدیست که تکنولوژی های مدرن و نوین مدیریتی می تواند جایگزین مطمئن برای روش های قدیمی محسوب گردد. پس بدون شک مهم ترین مسئله در این خصوص، ارائه سرویس دهی مطلوب برابر با استانداردهای جهانی در بخش هتلداری و جلب رضایت میهمانان با توجه به سلیقه ها و انتظارات مختلف و متنوع آنان می باشد اینکه تکنولوژی های مدرن مدیریتی چگونه مورد استفاده قرار گیرد بستگی به آن دارد که چگونه از این دانشِ مدیریتی در آن استفاده شود اگر بایک نگاه ِ واقع بینانه و کارشناسانه تکنولوژی های جدید را که در خدمت صنعت هتلداری قرار گرفته اند را مورد ارزیابی قرار گرفته شوند یک نکته اساسی در بینش طراحان و مدیران دیده می شود و آن متمرکزکردن کلیه بخش های خدماتی در یک پکیج نرم افزاری مناسب است و خالی از لطف نیست که بدانیم :

” تکنولوژی زمانی نوین است که اولین بهره بردارِ فکر و خلاقیت در عمل باشیم.”