چگونه می توان پیغام خطای نرم افزار را در هنگام باز کردن نرم افزار روی سیستم کلاینت برطرف نمود؟
ابتدا باید متن پیغام خطای نرم افزار را در سیستم کلاینت اعلام نمایید.سپس جهت رفع مشکل با شماره 05137641164 تماس حاصل نمایید.
آیا امکان ثبت رزرو آنلاین هم وجود دارد ؟
بله، امکان ثبت رزرو آنلاین و هتلداری تحت وب هم وجود دارد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره 05137641164 تماس حاصل نمایید.
چگونه می توان از اطلاعات نرم افزار بکاب گرفت؟
ابتدا از قسمت تنظیمات اولیه گزینه تنظیمات نسخه برداری را انتخاب نمایید سپس در قسمت هنگام ورود به نرم افزار و هنگام خروج از نرم افزار تمام روزهای ایام هفته و نام درایور مربوط به نسخه برداری انتخاب نمایید.
چگونه می توان آمار غذاهای مهمانان را بررسی کرد؟
در قسمت پذیرش ، گزینه آمار غذاها می توانید آمار غذاهای مهمانان را مشاهده نماید.
چگونه می توان برای مهمانان پیامک ارسال کنیم؟
اماکن ارسال پیامک هم به صورت خودکار و هم به صورت انبوه در نرم افزار امکان پذیر است،جهت فعال سازی تنظیمات پیامک و ارسال با شماره پشتیبانی 05137641164 تماس حاصل نمایید.
آیا امکان اتصال به پرینتر در نرم افزار وجود دارد؟
بله،امکان اتصال به پرینتر برای تمام قسمت های نرم افزار جهت چاپ وجود دارد.
در هنگام ورود به نرم افزار در قسمت کاربران کاربری وجود ندارد چگونه می توان وارد نرم افزار شد؟
جهت رفع مشکل با شماره پشتیبانی 05137641164 تماس حاصل نمایید.
چگونه می توان پیغام “تعداد کالای موجود کمتر از تعداد سرویس داده شده است” در هنگام ثبت سرویس به اتاق برطرف نمود؟
از قسمت سرویس گزینه ثبت ورود انتخاب نمایید و موجودی کالا را ثبت کنید،در صورت نداشتن موجودی کالا با این پیغام مواجه می شوید.
هنگام ارسال آمار جهانگردی پیغام”پیوستگی اطلاعات رعایت نشده است”می دهد چگونه می توان مشکل را رفع نمود؟
جهت رفع مشکل با قسمت پشتیبانی شرکت آس با شماره تماس 05137641164 تماس حاصل نمایید.
زمانی که در هنگام ارسال اماکن پیغام “خطا در ارتباط با اینترنت” می دهد چگونه باید عمل کرد؟
ارتباط اینترنت به سیستم را چک نمایید.
مشکل عدم نمایش رک اتاق در صفحه اصلی نرم افزار چیست؟
جهت نمایش رک اتاق ها در منوی اصلی نرم افزار از قسمت مدیریت گزینه مدیریت کاربران را انتخاب نمایید.دسترسی کاربر به قسمت مدیریت،گزینه صفحه اصلی نرم افزار فعال باشد را کلیک نمایید.
هنگام تسویه مهمان با پیغام”فاکتور شماره….رستوران کنترل نشده است”مواجه شدیم به چه صورت عمل نماییم؟
در صورتی که فاکتور رستوران یا کافی شاپ کنترل نشده باشد تسویه حساب مهمان صورت نمی گیرد.ابتدا باید فاکتور سفارش رستوران یا کافی شاپ مهمان را کنترل و سپس نسبت به تسویه صورت حساب مهمان اقدام نمایید.
چگونه می توان سرویس به اتاق را ثبت نماییم؟
ابتدا در قسمت سرویس گزینه تعریف سرویس کلیک نمایید.پس از تعریف سرویس بر روی اتاق راست کلیک کرده گزینه سرویس به مهمان را انتخاب نمایید.
صفر کردن حساب صندوق چگونه انجام می شود؟
قسمت صندوق، گزینه انتقال به صندوق مالی کلیک نمایید.
طریقه ی ثبت قطعی صورتحساب مهمان و تغییر مبلغ شارژ اتاق در روزهای جاری به چه صورت است ؟
در منوی اصلی نرم افزار قسمت صندوق ،گزینه صورتحساب اتاق کلیک نمایید گزینه ثبت قطعی صورتحساب را انتخاب نمایید با انتخاب این گزینه به صورت موقتا صورتحساب مهمان بسته می شود سپس در قسمت پذیرش ، گزینه اصلاح پذیرش انتخاب نمایید در سربرگ اطلاعات پذیرش قیمت اتاق را اصلاح نمایید.
بعد از ثبت فرم پذیرش همراه اضافه شده به مهمان را چگونه ثبت نماییم؟
در منوی اصلی نرم افزار قسمت پذیرش، گزینه عملیات همراهان ،گزینه ورود مهمان همراه جدید را انتخاب نمایید و اطلاعات همراه ثبت نمایید.
آیا می توان در هنگام ثبت فرم پذیرش نام طرف قرارداد یا گروه را مشخص نمود؟
ابتدا برای تعریف طرف قرارداد یا هر گونه حساب در قسمت صندوق، گزینه پرداخت به حساب، گزینه عملیات حساب ها کلیک نمایید در پنجره باز شده اطلاعات مربوط به حساب را تعریف نمایید. پس از تعریف نام حساب در قسمت پذیرش،گزینه پذیرش مهمان بعد از وارد کردن اطلاعات مهمان بر روی سربرگ طرف قرار داد کلیک نمایید و نوع حساب را مشخص نمایید.
چگونه می توان رزرو به صورت گروهی ثبت کنیم؟
قسمت رزرواسیون،گزینه رزرو گروهی انتخاب نمایید، ابتدا بازه زمانی جهت رزرو اتاق ها مشخص نمایید سپس گزینه انتخاب اتاق کلیک نمایید،و گزینه نمایش اتاق های خالی در بازه زمانی انتخاب کنید اتاق های خالی در بازه زمانی مشخص شده نمایش داده می شود و با انتخاب اتاق ها فرم رزرو را تکمیل نمایید.
تنظیمات مربوط به نوع اتاق ها و قیمت اتاق ها را چگونه می توان تعریف نماییم؟
در منوی اصلی نرم افزار قسمت تنظیمات اولیه، گزینه تنظیمات اتاق، نوع اتاق و قیمت اتاق می توان مشخص نمایید.
برای خروج و ورود مهمان تنظیمات مربوط به شارژ چگونه انجام شود؟
از قسمت تنظیمات اولیه، گزینه تنظیمات و محدودیت ها، سربرگ زمان دیلی یوز یا شرایط شارژ اتاق در لحظه خروج مهمان تنظیمات شارژ و ساعت تخلیه مهمان را وارد نمایید.سپس در سربرگ بعدی شرایط شارژ اتاق در لحظه ورود مهمان ، شرایط شارژ تعیین نمایید.
چگونه می توان پیغام قفل سخت افزاری در هنگام باز کردن نرم افزار برطرف نمود؟
قفل سخت افزاری هنگام باز کردن نرم افزار حتما باید به سیستم متصل باشد تا امکان دسترسی به نرم افزار موجود باشد.